Reda Dengan Ujian .

Assalamualaikum :)

dugaan ? 
aku dah lalui banyak ujian dalam hidup . 
salah satunya penyakit . 

kalau boleh hidup kita nak sihat je , boleh buat macam-macam benda . 
kan ?

aku ni selalu alergik . dari baby sampai la sekarang . even baby pun aku dah kena cucuk dekat sepital sampai la sekarang . lalii dah oii kene cucuk . 

then , 
tahun lepas ada ketulan dekat ketiak . 
memang neves gila sebab takut benda yang paling wanita nak elak kena dekat aku.
aku selalu demam kalau ketulan tu naik . 
pergi hospital , doktor bagi ubat . 
still tak hilang .. kena ambik darah . sakitt gila . ketar lutut aku . haha 
*penakut gila*

kena pergi pulak hospital nak tahu result darah aku , doktor cakap tak ada pape .
tisu ataupun kelenjar susu aku je  bengkak . 
tu je . 

ALHAMDULILLAH :)

dugaan tu tanda Allah rindu hambaNya . Dia nak hamba Dia selalu Ingat Dia . Dan Sakit tu kan penghapus dosa . 

aku reda dan akan sentiasa reda sebab Allah dah rancang yang terbaik buat hamba-hambaNya . :)


1 comment:

  1. hm. eveything happen for a reason. tapi kalau ee kena macam gitu pun takut aihhh T___T

    ReplyDelete