aku tak kuat .

Assalamualaikum . :'D

eventho baru hari isnin aku rasa penat sangat minggu ni .
sebab hati dah cukup hancur macam debu dah kot .

manusia ?
aku dah tak harap apa-apa dah dekat manusia . aku hidup dengan dunia aku sendiri . aku nak buat apa , aku dah tak peduli apa orang kata .

cakaplah aku bodoh ke apa . orang tak rasa apa aku rasa . aku yang menanggung rasa bagai nak gila dah . kalau nak cakap aku bodoh sekalipun memang aku bodoh . sebab aku bodoh la aku jadi macam ni .

betulla orang kata , bahagia tu datang sekejap je . derita yang lama . HAHAHA .
entahlah . aku rasa kosong je sekarang  . tengok gambar aku dulu . bahagianya tersenyum.sekarang aku dah tak boleh nak senyum macam tu dah.sebab aku tak bahagia . aku tengok gambar sendiri pun aku nangis .

aku tak kuat . aku harap dekat Allah . tapi aku memang tak kuat . akan ada orang yang pimpin aku dari belakang . tapi sekarang semua dah pergi . aku kena bertahan jugak . Allah je harapan aku . aku taknak dah bergantung pada manusia . SAKIT .

cepatlah result keluar  dapat tinggi ke rendah aku tak kisah dah . aku redha asalkan aku dapat pergi jauh dari semua orang . aku nak bawa hati aku jauh . aku nak mulakan hidup baru .aku nak kutip balik diri aku yang dulu . kalau result tinggi dapatlah aku tunaikan impian mak aku yang nak tengok aku jadi  ahli farmasi .

biarlah sekarang aku penat . esok -esok bila dah pergi jauh . dengan perlahan-lahan hati aku terubat . In sha Allah . keluarga aku dah cukup untuk aku bergantung . mereka la kebahagiaan aku . :'D

*doakan aku tabah dan kuat hadapi semua ni .

No comments:

Post a Comment