kehilangan

Assalamualaikum . :)

tahun 2014 ? aku belajar erti kehilangan . kehilangan orang-orang yang aku sayang . orang yang selalu ada untuk kau , support aku , angkat aku bila aku jatuh .. satu satu tinggalkan aku .

aku ?
memang sedih , bila kita dibuang macam sampah . merayu ? meratap ? buat apa nak meratap merayu-rayu jangan tinggalkan kita kan ?biarlah mereka nak pergi , pergilah , pergi jauh-jauh.jangan cari aku lagi . masing-masing dah ada life sendiri kan ?
dulu lain , sekarang lain . :')

kadang-kadang rindu kenangan dulu..aku orang yang paling bahagia .. sekarang ? entahlah.

"tempat yang bising pon aku rasa kosong "

bila rindu nangis . nak marah , kecil hati , terkilan tak mampu nak luah dekat manusia . mereka boleh mendengar tapi untuk memahami ? sebab mereka tak faham apa yang kita rasa . Allah tempat mengadu segala duka dihati .

aku cuba bangun balik , kutip balik hati aku yang hancur berkecai ... senyum , ketawa sepanjang masa , tapi menangis dalam sujud , menangis ketika berdoa .. Allahu , aku tak kuat ...


4 comments:

  1. Apa yg berlaku pada kita sebenarnya akan mematangkan kita. tak selamanya kita kan rasa bahagia sebab rasa sakit perit itu asam garam kehidupan. makin banyak kita diuji makin kuat sebenarnya kita akan jadi. kenapa?sebab tanpa kekuatan kita tak akan berada dan hidup disini sehingga sekarang :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih . :) sedang berusaha mencari kekuatan .

      Delete
  2. Movin' on. Semoga anda akan menemui yang lebih baik dari sebelumnya.

    ReplyDelete