Assalamualaikum ....

Assalamualaikum wbt ,

actually dah lama gua tak post,well busy sangat-sangat sekarang.kalau dulu boleh goyang kaki kat rumah,sekarang dah beza.hadap buku je setiap hari.

HAHA .

3 November 2014 ,
pukul 10 pagi cek result UiTM ... and , Alhamdulillah sebab dapat , dalam bidang Perakaunan .
bidang yang gua memang minat sangat ! !

bahagia memang tak terkata . Alhamdulillah Ya Allah ,

dan , bila aku bagitahu mak ayah , family dan cikgu ..

cikgu Norizan aka ex cikgu ACC cakap ,

"kejayaan buat orang yang bersabar macam awak.tahniah,belajar molek"

bila dah duk sini , macam macam ragam manusia aku jumpa . ghupenye budak yang dulu tahan seminggu je duk kat asrama boleh stay sebulan tak balik rumah . sebab ?

bukan tak rindu rumah , tapi sebab ini impian aku , so aku kena buktikan pada semua orang , aku boleh buat , aku kuat !

buat yang sentiasa mendoakan kejayaan aku , terimakasih yang tulus dari aku buat kalian especially mak ayah , adik beradik dan sahabat .

No comments:

Post a Comment